Please enable JS

ČASTÉ DOTAZY

FAQ

OBECNÉ DOTAZY

CO ZNAMENÁ CLOUDOVÉ ŘEŠENÍ?
Obecně je cloud řešení vzdáleného úložiště, které je poskytováno na zabezpečeném a velmi výkonném serveru. Pro uložení vašich dat tak nemusíte pořizovat lokální server a řešit jeho náročnou údržbu. S cloudem tak přišla možnost online aplikací, kdy již není nutné cokoliv instalovat, na cloudu je aplikace již nainstalovaná. Stačí se tedy jen odkudkoliv připojit.
CO JE AKTION CLOUD?
Online platforma docházkového a přístupového systému, která je instalována na cloudovém řešení Microsoft Azure. Aktion CLOUD tedy představuje online aplikaci, databázový a komunikační (řídící) server, což je vše, co potřebuje každá softwarová aplikace tohoto typu. Vše je tedy instalováno v cloudu a vy se tím nemusíte při pořizování systému zabývat, stačí vám pouze připojení k internetu.
CO SE STANE V PŘÍPADĚ VÝPADKU INTERNETU?
Systém pracuje v offline režimu. Snímače z pohledu uživatele fungují úplně stejně jako v online režimu, jen se záznamy (pracovní přerušení, průchody) neodesílají na cloud, ale zůstávají v paměti snímače, který je schopen uložit až 130 000 záznamů. Po obnovení internetu se data automaticky odešlou. V offline režimu nelze využívat web, tablet nebo mobilní aplikaci.
CO SE STANE V PŘÍPADĚ VÝPADKU PROUDU?
Celý systém lze jednoduše zálohovat pomocí běžné UPS. Při výpadku proudu jsou pak všechna zařízení docházkového a přístupového systému zálohovaná v rámci jednoho okruhu (snímače, zámky, switch, apod.).
MUSÍ SE INSTALOVAT NĚJAKÝ PROGRAM DO ZAŘÍZENÍ (POČÍTAČE), NEBO NE?
Ne, není potřeba instalovat žádný software. Do vašeho účtu se online připojíte přes běžný webový prohlížeč a to odkudkoliv z jakéhokoliv počítače, nebo mobilního zařízení s připojením na internet.
JAK JSOU ZABEZPEČENA DATA?
Všechna data zaměstnanců jsou uložena v databázi poskytovatele cloudových služeb Microsoft Azure a jsou pravidelně zálohována a archivována. Microsoft Azure získal jako zatím jediná cloudová platforma v České republice od regulačních úřadů Evropské unie potvrzení odpovídající vysokým evropským standardům na ochranu dat a zabezpečení soukromí. Přehled potvrzení, certifikátů a další odkazy na zabezpečení jsou dostupné na adrese Microsoft
JAK JSOU ZABEZPEČENA DATA PŘED ZNEUŽITÍM PŘI PŘENOSU INTERNETEM?
Data jsou chráněna moderními celosvětovými šifrovacími protokoly. Připojení je šifrováno pomocí standardu AES 256 bit s algoritmem pro ověřování zpráv a mechanismem výměny klíčů. Dešifrování 256 bit algoritmu by superpočítači trvalo 1.8 miliardy let. Vaše data v cloudu jsou zcela v bezpečí.
POTŘEBUJEME VLASTNÍ SERVER?
Ne, zcela postačuje pouze připojení na internet.
MÁME VLASTNÍ CLOUDOVÉ ÚLOŽIŠTĚ, MŮŽEME SYSTÉM PROVOZOVAT NA NAŠEM CLOUDU?
Záleží to na celé řadě parametrů cloudové platformy, pokud by vyhovovala, byla by nutná komplexní implementace systému. Pro bližší informace a konkrétní řešení prosím kontaktujte naše obchodní oddělení.
KAM SE MŮŽEME OBRÁTIT, POKUD SI NEBUDEME VĚDĚT RADY SE SPRÁVOU SYSTÉMU?
V systému je k dispozici přehledná nápověda v několika úrovních a rovněž jsou dostupné video návody v sekci INSTALACE, jak s docházkovým a přístupovým systém pracovat, anebo se můžete obrátit na technickou podporu a to prostřednictvím telefonní linky 222 746 303, nebo formuláře helpdesku v sekci PODPORA.
NEHROZÍ ZNEUŽITÍ PLATEBNÍ KARTY, POKUD JI POUŽIJEME K IDENTIFIKACI?
Nehrozí žádné zneužití. Každá platební bankovní karta disponuje tzv. zabezpečeným a nezabezpečeným sektorem. Nezabezpečený sektor obsahuje konkrétní číselný kód, který se dá přečíst běžně dostupnými čtecími zařízeními. Tento číselný kód tak může sloužit k identifikaci i pro systém Aktion. Data ze zabezpečeného sektoru se nedají číst již žádnou běžně dostupnou technologií, ale pouze na základě speciálních čtecích zařízení, které ho dokáží přečíst pomocí šifrovaných certifikátů vydanými regulačními úřady. Zneužití karty v rámci bankovního styku je tak zcela vyloučeno.
JE MOŽNÉ SYSTÉM AKTION CLOUD NAINSTALOVAT SVÉPOMOCÍ?
Ano. Všechna cloudová řešení Aktion, ať už se jedná o docházku, přístup, nebo vzdálené ovládání, zvládnete pomocí uživatelského manuálu nebo video návodů nainstalovat sami.
POKUD NECHCEME SYSTÉM INSTALOVAT SVÉPOMOCÍ, MŮŽEME SI OBJEDNAT INSTALACI (MONTÁŽ)?
Ano, můžete si objednat instalaci naším technikem a to buď v základní (montáž zařízení), nebo rozšířené variantě (montáž zařízení + nastavení software).
PLATÍ SE ZA NĚCO PO POŘÍZENÍ SYSTÉMU (ROČNÍ, LICENČNÍ / SERVISNÍ POPLATKY)?
Pokud si objednáte systém evidence docházky platíte měsíčně nebo ročně za cloudovou službu dle počtu evidovaných zaměstnanců, služba zahrnuje licenci software, aktualizace a technickou podporu. V případě pořízení systému kontroly vstupu platíte pouze v případě, že ukládáte na cloud zaznamenávané údaje - příchody a odchody, anebo vaše licence převyšuje více jak 100 osob nebo 5 snímačů.
LZE VÁŠ SYSTÉM PROPOJIT DO NAŠEHO MZDOVÉHO PROGRAMU?
Ano, systém lze manuálně propojit prakticky s jakýmkoliv systémem (pomocí CSV, XLS, RTF, atd.). Pro nabídku automatického exportu do mezd kontaktujte naše obchodní oddělení.
JSME FIRMA S 10 ZAMĚSTNANCI, CHCEME PŘEJÍT NA ELEKTRONICKOU EVIDENCI DOCHÁZKY A ZAKÁZAT KONKRÉTNÍM ZAMĚSTANCŮM VSTUP DO JEDNOTLIVÝCH ČÁSTÍ FIRMY, JE AKTION CLOUD VHODNÝ?
Ano, Aktion CLOUD vám ve většině požadavků na funkčnost systému bude vyhovovat.
POTŘEBUJEME EVIDOVAT DOCHÁZKU VÍCE JAK 500 ZAMĚSTNANCŮM, JE PRO NÁS AKTION CLOUD VHODNÝ?
Cloudové řešení evidence docházky Aktion je navrženo v souvislosti s nejčastějšími potřebami malých až středních firem do 100 zaměstnanců. Pro docházkový systém od 100 zaměstnanců kontaktujte prosím naše obchodní oddělení, které Vám zpracuje přesnou cenovou nabídku a navrhne docházkový systém na míru pro Vaše individuální potřeby, včetně možnosti představení systému přímo u Vás ve firmě.

NÁKUPNÍ (OBCHODNÍ) DOTAZY

JAK MŮŽEME SYSTÉM (ZBOŽÍ) OBJEDNAT?
Nejjednodušší forma objednávky je online objednávka prostřednictvím našeho elektronického obchodu. Díky nákupu přes eshop navíc získáváte několik výhod.
PROČ JE VÝHODNÉ OBJEDNAT ZBOŽÍ PŘES ESHOP?
Pokud objednáte zboží přes eshop, automaticky získáváte službu Aktion CLOUD na 1 měsíc zdarma, 36 měsíční záruční lhůtu na hardware a možnost vrátit zboží až do 1 měsíce (standardně 14 dní ze zákona).
JAK LZE ZBOŽÍ UHRADIT?
V rámci online objednávky jsou k dispozici 2 typy plateb. Dobírka a bezhotovostní převod.
SYSTÉM JSME NIKDE NA VLASTNÍ OČI NEVIDĚLI, NENÍ PŘÍLIŠ VELKÉ RIZIKO HO ROVNOU OBJEDAT?
Obavy jsou zcela zbytečné, objednané zboží nám můžete během 1 měsíce kdykoliv vrátit a my vám vrátíme peníze (standardní lhůta je 14 dní, my nabízíme 1 měsíc). Rovněž v případě, pokud při samoinstalaci zjistíte, že byste to raději přenechali zkušenému technikovi, dodatečně vám ho za stejných podmínek pošleme. Pokud se chcete přesto s naším systémem nedjříve seznámit, pro bližší informace o hardware kontaktujte naše obchodní oddělení, anebo vyzkoušejte naší demoverzi.
MŮŽEME ZBOŽÍ V RÁMCI 1 MĚSÍČNÍ LHŮTY VRÁTIT I V PŘÍPADĚ, ŽE JSME SI OBJEDNALI INSTALACI?
Ano, zboží můžete vrátit. Peníze vám vratíme pouze za vrácené zboží (hardware), na objednané služby (instalace technikem) se vrácení peněz nevztahuje.
DALO BY SE ŘÍCT, ŽE SI VÁŠ SYSTÉM PO DOBU 1 MĚSÍCE V PODSTATĚ BEZPLATNĚ VYZKOUŠÍME?
Ano, i tak by se to v rámci garance 1 měsíčního vrácení peněz dalo říct. Nicméně zboží je nutné nejdříve uhradit.
VRÁTÍTE NÁM 100 % ČÁSTKY ZA UHRAZENÉ ZBOŽÍ?
Ano.
CO ZNAMENAJÍ BALÍČKY "DOCHÁZKA 25 + SNÍMAČ", "OTEVŘENÍ 100 + SNÍMAČ", "OVLÁDÁNÍ 5 + MODUL", "DOCHÁZKA 25 NA TABLETU" A "INDIVIDUAL"?
Balíčky představují ucelené řešení, které zahrnuje vše potřebné ke konkrétnímu systému, obsahují tak potřebný hardware, software a služby spojené s bezproblémovým provozem. V nabídce jsou 4 přednastavené balíčky včetně hardwaru, balíček s názvem DOCHÁZKA 25 + SNÍMAČ zahrnuje docházkový snímač eSmartReader a cloudovou službu Evidence docházky pro 25 zaměstnanců. Balíček OTEVŘENÍ 100 + SNÍMAČ obsahuje přístupový snímač eReader a službu Otevření dveří pro 100 osob a až 5 snímačů v rámci jednoho cloudového účtu. Balíček OVLÁDÁNÍ 5 zahrnuje reléový modul Expander, v kterém lze objednat 1 nebo až 5 modulů a cloudovou službu Otevření dveří pro ovládání až 5 modulů. Balíček DOCHÁZKA 25 NA TABLETU zahrnuje pouze cloudovou službu Evidence docházky, kterou lze využít jak pro evidenci docházky na tabletu, tak na chytrém telefonu (případně počítači). Balíček INDIVIDUAL slouží k individuální objednávce docházkového a přístupového systému nebo vzdáleného ovládání.
CO ZNAMENÁ POKUD JE ZA BALÍČKEM SLOVO "FP"?
Takový balíček obsahuje hardware (docházkový nebo přístupový snímač) vybavený senzorem otisku prstu (FingerPrint sensor).
LZE POZDĚJI PŘIOBJEDNAT HARDWARE K ZAKOUPENÝM BALÍČKŮM?
Ano, balíček představuje řešení systému Aktion, který lze libovolně později rozšiřovat jak počtem hardwaru, tak počtem aktivních uživatelů softwaru.
PRO KOLIK ZAMĚSTNANCŮ LZE V AKTION CLOUD EVIDOVAT DOCHÁZKU?
Maximální počet v rámci online objednávky je 100 zaměstnanců. V případě, že potřebujete evidovat docházku pro více jak 100 zaměstnanců, kontaktujte naše obchodní oddělení.
PRO KOLIK OSOB LZE V AKTION CLOUD SPRAVOVAT PŘÍSTUPOVÁ OPRÁVNĚNÍ?
Maximální počet v rámci online objednávky je 1000 osob. V případě vetší poptávky prosíme kontaktujte naše obchodní oddělení.
KOLIK VZDÁLENÝCH PRACOVIŠŤ MŮŽEME OBSLUHOVAT V RÁMCI JEDNOHO SYSTÉMU?
Počet pracovišť je neomezený.
PLATÍ SE NĚCO NAVÍC ZA KAŽDÉ DALŠÍ PRACOVIŠTĚ?
Cena služby Aktion CLOUD se nemění do 10 zařízení. Pokud tedy budete mít na 1 pracovišti - 1 evidenční místo (1x docházkový snímač), cena služby bude až pro 10 pracovišt stejná.
V BALÍČKU JE ZAHRNUTA I SLUŽBA AKTION CLOUD NA 1 MĚSÍC, CO TATO SLUŽBA ZNAMENÁ?
Služba Aktion CLOUD představuje cloudové řešení komplexního systému. Ve standardním řešení si zakupujete konkrétní aplikaci (software) a provozujete ji na svém serveru, staráte se jak o údržbu a pravidelnou obměnu hardware, tak o aktualizace a správu zakoupeného software. V cloudovém řešení si nekupujete žádný software ani server, na kterém by byla aplikace instalována, vše je poskytováno formou cloudové služby (vzdáleného serveru), která je zpoplatněna.
V RÁMCI ONLINE OBJEDNÁVKY SI ZAKOUPÍME POTŘEBNÁ ZAŘÍZENÍ, ZÍSKÁME NA 1 MĚSÍC ZDARMA AKTION CLOUD A PAK BUDEME TEDY PRAVIDELNĚ PLATIT?
Pokud si objednáte Aktion CLOUD v neplacené verzi, za tuto službu nic platit nebudete a bude pro vás zcela zdarma. V případě, že si objednáte službu v placené verzi, budete za ni platit měsíčně, nebo ročně. V rámci online objednávky již vybíráte, jakou frekvenci plateb chcete zvolit. Roční platba je cenově zvýhodněná a její výše odpovídá 10 měsíčním platbám.
JAKÝ JE ROZDÍL MEZI VERZÍ AKTION CLOUD PLACENOU A VERZÍ ZDARMA?
Placená verze služby Aktion CLOUD zahrnuje software evidence docházky, řízení přístupu, archivaci dat na 6 nebo 24 měsíců, automatické aktualizace, technickou podporu výrobcem systému, webovou a mobilní aplikaci. Neplacená verze služby Aktion CLOUD (Otevření dveří) zahrnuje pouze software pro vzdálené ovládání do 5 zařízení a kontrolu přístupu do 100 osob a neevidují se žádná data - příchody a odchody, sw tak slouží jen pro pohodlné nastavení systému a správy identifikátorů.
KOLIK BUDEME TEDY PLATIT ZA ZPOPLATNĚNOU SLUŽBU AKTION CLOUD?
To záleží na konkrétním nastavení objednávky (počtu aktivních uživatelů). Kalkulaci služby Aktion CLOUD provedete na webové prezentaci, v eshopu nebo v objednávkovém procesu.
SOUVISÍ SE SLUŽBOU AKTION CLOUD NĚJAKÝ ZÁVAZEK?
Ne, služba Aktion CLOUD je zcela bez závazku a můžete ji kdykoliv ukončit.
KDY ZAČNEME ZA SLUŽBU AKTION CLOUD PLATIT?
Aktion CLOUD máte k dispozici ihned po objednání zboží v rámci online objednávky. Se zakoupeným balíčkem, který obsahuje hardware, automaticky získáváte službu Aktion CLOUD na 1 měsíc zdarma, následně začínate již za službu platit a to buď měsíčně, nebo ročně (interval plateb si určíte v online objednáce, interval je možné změnit po ukončení předplaceného období).
CO KDYŽ CHCEME EVIDOVAT DOCHÁZKU A ZA ZBOŽÍ ZAPLATIT JEN JEDNORÁZOVĚ, TEDY ŽÁDNÉ MĚSÍČNÍ NEBO ROČNÍ POPLATKY?
V tomto případě nemůžete využít službu Aktion CLOUD, v nabídce tak pro vás máme standardní řešení Aktion (on-premise) , kdy celý systém přijde implementovat do vaší firemní IT infrastruktury. V případě serverového řešení však doporučujeme využít placenou službu servisní a systémové podpory, která zahrnuje technickou podporu - helpdesk, pravidelné aktualizace SW spojené s legislativními úpravami a upgrade aplikace. Pro cenovou nabídku, a více informací kontaktujte prosím naše obchodní oddělení.
JAKÉ VÝHODY MÁ PRO NÁS DOCHÁZKA V CLOUDU?
Kromě nižších pořizovacích nákladů se nemusíte o systém prakticky starat. Jen jej používáte. Nemusíte řešit zálohu a obnovu dat, pravidelné aktualizace sw a upgrade aplikace. Celý systém velice snadno zvládnete nainstalovat a sami se ho během krátké chvíle naučíte používat. Tím, že se o systém nemusíte starat a jeho zavedení vám zefektivní povinnou evidenci pracovní doby vašich zaměstnanců, ušetří vám Aktion CLOUD spoustu času a práce a s tím provozní výdaje.
LZE SYSTÉM AKTION CLOUD UPRAVIT PRO NAŠE INDIVUÁLNÍ POŽADAVKY?
Systém je velice flexibilní a díky širokým možnostem nastavení vyhoví většině požadavků malých a středních firem. Pokud však máte zájem o implementaci individuálního prvku potřebného pro Vaší firmu, obraťte se na naše obchodní oddělení.

HARDWARE A SOFTWARE DOTAZY

FUNGUJÍ SNÍMAČE PŘI VÝPADKU PROUDU?
Ano, pokud jsou zálohována například pomocí UPS. V případě, že jsou snímače napájeny přes PoE (po PC síti), stačí mít zálohovaná zařízení, která zajišťují PoE napájení.
JAKÝ TYP HARDWARU JE V CLOUDU DOSTUPNÝ?
Hardware v cloudovém řešení představují snímače pro evidenci docházky a řízení přístupu včetně souvisejícího příslušenství. Abyste mohli pohodlně evidovat docházku, na konkrétní místo se instaluje docházkový snímač (nebo tablet), na kterém zaměstnanci jednoduše zadávají různá přerušení pracovní doby. U docházkového snímače jim je navíc v kombinaci s elektrickým zámkem umožněn odchod nebo příchod na pracoviště. Snímače pro řízení přístupu zase slouží k elektronickému řízení dveří, turniketů, bran a další. Osobě, která má oprávnění ke vstupu, je pomocí autorizované identifikace na tomto snímači umožněn vstup nebo odchod.
JAKÝ SNÍMAČ JE URČEN PRO DOCHÁZKU, A KTERÝ PRO PŘÍSTUP?
Pro evidenci docházky je určen chytrý snímač s displejem eSmartReader, který rovněž řeší i řízení oprávnění přístupu konkrétní osoby. Pro samostatné řízení přístupu je k dispozici snímač eReader. Snímač eReader však může rovněž sloužit jako příchodový snímač ve spojením s docházkovým snímačem (při odchodu zadáváte přerušení pracovní doby na displeji docházkového snímače a při příchodu se již pouze identifikujete na snímači eReader, čímž skončí konkrétní přerušení pracovní doby).
JAKÝ TARIF - KOLIK MB DAT BUDETE MĚSÍČNĚ POTŘEBOVAT PRO POUŽITÍ TABLETU JAKO DOCHÁZKOVÉHO TERMINÁLU?
Záleží na množství průchodů na daném zařízení, nicméně jedna identifikace vstupním kódem využije cca 5 kB dat a pomocí karty cca 8 kB dat.
JE TO VÁŠ VLASTNÍ HARDWARE NEBO HO PŘEPRODÁVÁTE?
Všechna zařízení (hardware) Aktion vyvíjíme a vyrábíme sami v České republice. Záruční a servisní podmínky tak máte přímo od výrobce systému. Žádné dlouhé lhůty na řešení reklamace u nás nejsou zvykem. S pořízením systému Aktion se tak nemusíte obávat, že byste investovali do nekvalitního řešení se špatnými záručními podmínkami a nefunkční technickou podporou, což je v konkurenční nabídce levných systému běžným zvykem.
MÁTE JAKO VÝROBCI SYSTÉMU CERTIFIKACI ISO?
Ano, naše společnost je certifikovaná dle normy ISO 9001 stanovující požadavky na systém řízení kvality. Všechny naše výrobky splňují technické české a evropské normy systémů kontroly vstupů pro použití v bezpečnostních aplikacích (ČSN EN 50133-1).
JAKTOŽE PŘÍSTUPOVÝ SNÍMAČ EREADER NENÍ URČEN PRO DOCHÁZKU, ALE JE ZAHRNUT V BALÍČKU DOCHÁZKA 25?
Snímač nedisponuje žádným displejem ani klávesnicí, na kterém by se daly zadávat jednotlivé typy přerušení pracovní doby. Nicméně lze ho použít jako 2. snímač ve spojením s docházkovám snímačem eSmartReader a to jako příchodový snímač, kdy je zřejmé, že například ten kdo odcházel k lékaři, přichází zpět do práce a docházkový systém tak dokáže určit, že konkrétní zaměstnanec ukočil přerušení svým příchodem na pracoviště. V kombinaci s docházkovým snímačem lze tak přístupový snímač eReader použít pro evidenci docházky.
POTŘEBUJI KE SNÍMAČŮM ZAKOUPIT NAPÁJECÍ ADAPTÉR?
Ne, pokud vaše IT síť disponuje PoE napájením (například PoE switch, PoE injektor). V případě, že vaše síť nedisponuje touto technologií, lze v našem eshopu v každém balíčku v sekci "Příslušenství" přiobjednat PoE injektor, kterým je možné napájet snímače Aktion včetně doporučeného nízkoodběrového elektronického zámku.
ZVLÁDNE ELEKTRICKÝ ZÁMEK PŘIPOJIT NÁŠ IT SPRÁVCE?
Elektrický zámek se připojuje prostřednictvím 2 drátků, na svorkovnici snímače je popsané, do jakých svorek přijde zámek připojit. Kromě toho pro vás máme připravené video na těchto webových stránkách v sekci INSTALACE, kde naleznete návod, jak zapojit elektrický zámek a propojit jej se snímačem. Váš IT správce to určitě zvládne.
JAKÝ TYP ELEKTRICKÉHO ZÁMKU MŮŽEME PŘIPOJIT KE SNÍMAČŮM AKTION ŘADY ESERIES?
Můžete připojit jakýkoliv zámek na 12V stejnosměrného napětí. V našem elektronickém obchodu naleznete pod příslušenstvím doporučené nízkoodběrové elektrické zámky značky BEFO, které lze bez problému napájet prostřednictvím PoE.
JAKÝM ZPŮSOBEM SE DOSTANEME DO BUDOVY V PŘÍPADĚ VÝPADKU ELEKTRICKÉ ENERGIE?
Nejjednodušší způsob, jak zajistit funkčnost systému při výpadku elektrické energie, je zálohovat celý systém standardním záložním zdrojem UPS. Dveře lze také vybavit inverzním zámkem, kdy v případě výpadku elektriké energie, zámek zůstane ve stavu otevřeno.
V NABÍDCE MÁTE BIOMETRICKÉ SNÍMAČE NA OTISK PRSTU, JE TO V SOULADU SE ZÁKONEM O OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ?
Ano, vše je v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů. Do systému neukládáme obrázky otisků prstů ani žádné print sreeny otisků, otisky ukládáme pomocí hashovací funkce dle mezinárodních ISO standardů biometrických dat. Zneužití je tak zcela vyloučené.
JE MOŽNÉ SE NA BIOMETRICKÝCH SNÍMAČÍCH AKTION IDENTIFIKOVAT I JINÝM ZPŮSOBEM NEŽ OTISKEM PRSTU?
Všechny snímače řady Aktion eSeries (eSmartReader, eReader) lze ovládat bezkontaktními identifikátory, např. bankovní karty, městské karty, zaměstnanecké karty, čipy, přívěsky, apod. Biometrické snímače eSmartReader (ES-510) a eReader (ER-510) mají navíc senzor otisku prstu. Na biometrických snímačích se tak lze identifikovat jakýmkoliv bezkontaktním identifikátorem s technologií MIFARE/DESFire 13,56 MHz, NFC nebo otiskem psrtu.
MŮŽEME SI NA VAŠEM ONLINE SHOPU OBJEDNAT BIOMETRICKÉ SNÍMAČE S ROZPOZNÁNÍM POMOCÍ OČNÍ DUHOVKY NEBO OBLIČEJE?
V našem online shopu Aktion eSeries je možné zakoupit pouze biometrické cloudové snímače na otisk prstu řady eSeries. Pokud potřebujete jiné biometrické řešení, Aktion nabízí širší možnosti v oblasti biometrie, obraťte se prosím na naše obchodní oddělení, nebo se podívejte na naše produktové stránky www.aktion.cz.
POTŘEBUJEME K PŘÍSTUPOVÉMU SNÍMAČI EREADER NĚJAKÉ PC, ŘÍDÍCÍ JEDNOTKU, NEBO FUNGUJE AUTONOMNĚ?
Nepotřebujete žádné PC ani řídící jednotku. Snímač nefunguje dokonce ani autonomně. Řídící software má uložený na cloudu, snímač tak komunikuje prostřednictvím internetu s cloudovým serverem. Stačí ho jen připojit k internetu.
POTŘEBOVALI BYCHOM PŘÍSTUPOVÝ SNÍMAČ S PIN KLÁVESNICÍ, MÁTE HO V NABÍDCE?
Ano, snímač eSmartReader ve verzi přístupu funguje jako snímač s PIN dotykovou klávesnicí. Stačí pouze v nastavení snímače změnit režim identifikace.
MÁME OBČAS VÝPADKY INTERNETU A JEHO RYCHLOST JE CELKEM POMALÁ, NENÍ LEPŠÍ INVESTOVAT DO SYSTÉMU S ŘÍDÍCÍ JEDNOTKOU NEBO AUTONOMNÍHO?
Snímače s řídící jednotkou nebo autonomní snímače jsou 2x dražší a je mnohem obtížnější je nainstalovat. Cloudové snímače jen připojíte k internetu a nic neinstalujete. Snímače jsou nenáročné na rychlost připojení k internetu, stačí vám k tomu dnes nejnižší dostupné připojení. V případě výpadku internetu snímače fungují v tzv. nouzovém režimu (autonomně), kdy je vše funkční, ale data dočasně zůstavají uvnitř snímače. Přístupový nebo docházkový systém tak nezatíží vaší firemní síť a obavy z výpadků a rychlosti internetu jsou zbytečné.
JE APLIKACE AKTION CLOUD K DISPOZICI VE WEBOVÉM ROHRANÍ?
Ano, kromě webového rozhraní nabízí Aktion CLOUD i mobilní aplikaci pro osobní evidenci docházky na chytrém telefonu a tabletovou aplikaci pro hromadnou evidenci docházky na tabletu.
JE K DISPOZICI KROMĚ WEBOVÉ APLIKACE I MOBILNÍ APLIKACE?
Ano, se službou Aktion CLOUD získáváte jak webovou aplikaci, tak mobilní aplikaci pro osobní evidenci docházky na chytrém telefonu a tabletovou aplikaci pro hromadnou evidenci docházky na tabletu.
JAK FUNGUJE MOBILNÍ APLIKACE OSOBNÍ EVIDENCE DOCHÁZKY?
Mobilní aplikace nahrazuje snímač pro evidenci docházky, zaznamenává jednotlivá přerušení pracovní doby společně s GPS lokalizací a data předává do aplikace Aktion CLOUD. Zaměstnanci umožňuje zadávat přerušení pracovní doby na jeho mobilním telefonu, sledovat týdenní nebo měsíční přehledy o své docházce, nabízí přehled přítomných osob na pracovišti nebo možnost vzdáleně ovládat elektronická zařízení (brány, dveře, zabezpečovací zařízení, osvětlení a jiná). Zaměstnavatel díky GPS záznamům má skutečný přehled o pohybu zaměstnanců v pracovní době.
CHCEME SE ZAREGISTROVAT DO APLIKACE AKTION CLOUD, ALE NEVÍME, KDE NALEZNEME LICENČNÍ ČÍSLO?
Licenční číslo naleznete v potvrzovacím e–mailu objednávky, který jste zadali v našem online eshopu.
JE MOŽNÉ DOCHÁZKOVÁ DATA MANUÁLNĚ EXPORTOVAT DO EXCELU?
Ano, standardně lze data ze systému exportovat ve formátech XLS, CSV, XML, PDF. Snadno tak data lze exportovat například do vašeho mzdového software.
LZE APLIKACI AKTION CLOUD AUTOMATICKY PROPOJIT S NAŠÍM MZDOVÝM SYSTÉMEM?
Ano, automatický export lze realizovat za příplatek 4900 Kč bez DPH 21%. Objednávku automatického exportu zadejte na konci objednávky do polo "poznámka" nebo kontaktuje prosím naše obchodní oddělení.
MŮŽEME DO APLIKACE IMPORTOVAT NAŠE ZAMĚSTNANCE Z PERSONÁLNÍHO SYSTÉMU?
Ano, do aplikace je možné importovat data v CSV nebo XLS formátu například z personálního systému.
JE APLIKACE AKTION CLOUD K DISPOZICI V ANGLIČTINĚ?
Ano, aplikace Aktion CLOUD je dostupná v českém, slovenském a anglickém jazyce.
UVIDÍ ZAMĚSTNANCI ODPRACOVANÉ HODINY A KOLIK JIM ZBÝVÁ ODPRACOVAT?
Ano, zaměstnanec může vidět svůj celkový odpracovaný čas za stanovené období a taky rozdíl mezi skutečně odpracovaným časem a stanoveným měsíčním nebo týdenním pracovním fondem ve webové nebo mobilní aplikaci, případně na docházkovém snímači.