Please enable JS

základní funkce docházky A PŘÍSTUPU

aktion cloud

  • AUTOMATICKÝ EXPORT DO MZDOVÝCH SW

  • ČASOVÉ SLOŽKY DOCHÁZKY

    Software Aktion CLOUD obsahuje časové mzdové složky, do kterých se eviduje čas zaměstnance podle pravidel docházkového předpisu. Zaměstnanec může označovat začátek a konec času dané složky přímo na displeji eSmartReaderu a označením kartou či otiskem, pomocí mobilní nebo webové aplikace. Složky se dělí do následujících okruhů:

    Přítomnosti
    Odpracováno (přítomnost na pracovišti)
    Pracovní cesta
    Práce z domova
    Služební cesta
    Nepřítomnosti
    Dovolená
    Kuřácká pauza
    Lékař
    Náhradní volno
    Nemoc
    Neplacené volno
    OČR
    Placené volno
    Sick day
    Přestávky
    Oběd
    Povinná pracovní přestávka
    Bilance
    Fond pracovní doby
    Saldo
    Svátky
    Státní svátek
  • DOCHÁZKOVÉ PŘEDPISY

    Počítání docházky konkrétnímu zaměstnanci probíhá dle zvoleného docházkového předpisu. V systému Aktion CLOUD je nyní 30 docházkových předpisů, kde jsou předdefinované typy kalendářů pro jednosměnné i vícesměnné provozy a různé pracovní modely s možností evidence pevné i pružné pracovní doby s různou délkou pracovních fondů. Nabídka předpisů se postupně rozšiřuje.

  • DOCHÁZKA V MOBILU

    Mobilní aplikace slouží jako mobilní klient k docházkovému a přístupovému systému. Usnadňuje evidenci pracovní doby servisním technikům, obchodním zástupcům či jiným pracovníkům v terénu, kde není možné použít běžný docházkový snímač na identifikační kartu a otisk. Aplikace umožňuje otevřít vstupní dveře do budovy, pokud si uživatel zapomene vstupní kartu. Očekávané návštěvě lze chytrým telefonem dálkově otevřít dveře či závoru na parkoviště.

  • EVIDENCE PRACOVNÍ DOBY

    Přesné informace o přítomnosti a označené pracovní době zaměstnanců (příchody, odchody, přerušení práce, dovolená, svátek, a další).

  • GRAFICKÉ UPOZORNĚNÍ NA NEPŘÍTOMNOSTI

    Přehledné grafické upozornění na chybu v docházce. V případě, že pracovník neoznačí svoji přítomnost na pracovišti a chybí mu ve výkazu odpracovaný den, je tento stav v měsíčním výkazu docházky viditelně odlišen.

  • IMPORT DAT Z PERSONÁLNÍHO SYSTÉMU

    Importovat data lze z většiny personálních systémů CSV souborem. Musí být však dodržen požadovaný formát dat podle vzorového importního souboru.

  • KALENDÁŘE

    Předdefinované kalendáře pro CZ a SK prostředí s přednastavenými dny všech státních svátků.

  • ONLINE PŘEHLED DOCHÁZKY WEBOVÝM PROHLÍŽEČEM

    Evidence docházky za zvolené období pomocí webového rozhraní (počet odpracovaných hodin, přesčasy, atd.). Zobrazení docházkových údajů na denní, týdenní, měsíční, roční a vlastní úrovni.

  • ONLINE PŘEHLED DOCHÁZKY MOBILNÍ APLIKACÍ

    Evidence docházky za zvolené období pomocí mobilní aplikace (počet odpracovaných hodin, přesčasy, atd.). Zobrazení docházkových údajů na denní, týdenní, měsíční, roční a vlastní úrovni. Možnost zobrazení GPS souřadnic u každého záznamu.

  • OSOBNÍ VÝKAZ

    Zobrazení osobních docházkových údajů na denní, týdenní, měsíční, roční a vlastní úrovni pomocí webové a mobilní aplikace. Položky viditelné ve webové aplikaci je možné uživatelsky nastavit a měnit.

  • PRACOVNÍ CESTY

    Při označení odchodu zaměstnance na pracovní cestu jsou automaticky kalkulovány aktuální platné náhrady podle délky pracovních cest pro 5-12 hod, 12-18 hod a nad 18 hod. Náhrady jsou evidovány odděleně v samostatném výkaze s možností doplnění místa, účelu cesty a procentuálně krátit náhrady.

  • PŘEHLED PRŮCHODŮ NA JEDNOTLIVÝCH SNÍMAČÍCH

    V aplikaci se ukládají záznamy o pohybu osob na konkrétních snímačích. Lze tak zjistit, který zaměstnanec v určitou dobu prošel konkrétními dveřmi.

  • PŘERUŠENÍ PRÁCE

    V systému jsou předdefinovány základní a nejpoužívanější typy přerušení (pracovní cesta, služební cesta, náhradní volno, lékař, dovolená, sick day, kouření, práce z domu, neplacené volno, nemoc). Vybraná přerušení lze označovat při odchodu zaměstnance přímo na displeji docházkového snímače. Ostatní přerušení lze doplňovat zpětně do měsíčních výkazů.

  • PŘESČASY

    Sledování přesčasů je kontrolováno na denní bázi formou kladného (případně záporného) salda, sumárně na měsíční bázi s možností rozhodnutí kolik hodin převést do následujícího měsíce, proplatit nebo stornovat.

  • PŘESTÁVKY

    Evidence přestávek probíhá automaticky po 6 odpracovaných hodinách.

  • PŘÍPLATKY

    Čas odpracovaný v noci, o víkendu a ve svátek je započítán do složky základních příplatků.

  • PŘÍSTUPOVÁ PRÁVA PRO UŽIVATELE APLIKACE

    Propracovaný systém definice přístupových práv pro práci s docházkovým systémem, možnost omezení editace docházky na vybrané pracovníky, editace a úpravy docházky pouze oprávněnými osobami.

  • PŘÍSTUPOVÁ OPRAVNĚNÍ KE VSTUPU DO BUDOVY A OVLÁDÁNÍ ZAŘÍZENÍ

    V aplikaci lze nastavit oprávnění jednotlivým osobám na konkrétní snímač (dveře, turniket, brána, apod.), rovněž lze definovat, kdo pomocí mobilní aplikace může vzdáleně ovládat jakákoliv zařízení (například otevřít dveře, rozsvítit světla, a další).

  • PŘÍTOMNOST ZAMĚSTNANCŮ

    Okamžitý přehled, kdo ze zaměstnanců nebo kolegů je přítomen na pracovišti s doplňkovou informací, na kterém snímači se evidoval (například na centrále, odloučené pobočce, mobilní aplikací, atd.).

  • REPORTY A FILTRY

    Personální, docházková a přístupová data lze filtrovat podle zadaných podmínek a exportovat do běžných souborů - PDF, XLS, RTF, CSV, XML.

  • ROZPOZNÁNÍ SMĚNY AUTOMATICKY

    Inteligentní a automatické přiřazení odpracované směny podle času příchodu - Aktion CLOUD neumožňuje nastavení směn podle předem definovaného kalendáře. Typ směny (ranní, odpolední, noční) je přiřazen automaticky dle času příchodu na pracoviště.

  • SALDO PRACOVNÍ DOBY

    Zpracování salda pracovní doby se získáním údajů o saldu od docházkových snímačů (terminálů).

  • UPRÁVA PŘÍCHODŮ A ODCHODŮ

    Uživatelé, kteří mají oprávnění editovat vlastní docházku nebo vedoucí pracovníci, mohou manuálně upravovat nebo zadávat docházkové záznamy (odchod, příchod, přerušení, čas, apod.). Každá takováto změna je zaznamenána jako ruční zápis s informací, kdo tuto změnu provedl.

  • UZÁVĚRKA DOCHÁZKY

    Jednoduché uzavření docházky zaměstnanců daného měsíce. Po uzávěrce již nelze editovat docházku. Na základě uzávěrky může být proveden export dat do mzdového systému. Uzávěrku lze rušit.

  • VÝPOČTY NÁROKŮ NA STRAVENKY

    Nárok na stravenky se v SW Aktion CLOUD standardně nepočítá, lze však přiobjednat docházkový předpis, u kterého bude výpočet nastaven.

  • ZABLOKOVÁNÍ ZTRACENÉ KARTY

    V případě ztráty identifikátoru (karty, čipu), jej jednoduše v aplikaci zablokujete a nehrozí tak jeho zneužití.

  • ZRUŠENÍ MĚSÍČNÍ UZÁVĚRKY

    Oprávněný uživatel může zrušit měsíční uzávěrku osob, ke kterým má toto právo přiděleno. Slouží k případné nutné úpravě chybných dat zjištěných po uzávěrce.

AKTION NEWSLETTER