Please enable JS

Docházkový systém Aktion pro 25 zaměstnanců

docházka
VÝHODNĚ NA SPLÁTKY
img
img

DOCHÁZKA 25


19 800 Kč 15 900 Kč bez DPH 21%
23 279 Kč 19 239 Kč s DPH 21%

Dostupnost: Skladem
Produkt. kód: 1491100304
EAN: 859-1-13-100176-6
Záruka: 36 měsíců

Přednastavený balíček elektronické evidence docházky pro 25 osob. Obsahuje chytrý snímač ES-310 pro evidenci docházky zaměstnanců a kontrolu oprávnění vstupu osob pomocí bezkontaktních identifikátorů, měsíční předplatné cloudové služby s tarifem Evidence docházky 25 a bezkontaktní klíčenku s reklamním potiskem.

ZVOLTE BAREVNOU VARIANTU:


Cloudová služba zahrnuje licenci a software Aktion pro evidenci docházky, automatické zálohování, pravidelné upgrady SW, datové úložiště, archivace záznamů po dobu 24 měsíců, pravidelné aktualizace legislativ a technickou podporu výrobcem systému. Velikost licence lze měnit během využívání služby.

Měsíční předplatné cloudové služby s tarifem Evidence docházky 25 vychází na 588,- Kč bez DPH 21% a roční předplatné na 5880,- Kč bez DPH 21%. Předplatné se volí během online objednávky a hradí se až po aktivaci služby (po 30-ti dnech od založení účtu).

Docházkový systém Aktion s tarifem Evidence docházky lze obsluhovat na PC pomocí běžného webového prohlížeče, přerušení pracovní doby lze zadávat hromadně prostřednictvím chytrého snímače, případně tabletovou aplikací na běžném tabletu OS Android, nebo jednotlivě chytrým telefonem (mobilní aplikací) a to včetně GPS lokalizace.

Systém zvládnete bez problému nainstalovat zcela sami, v takovém případě v objednávkovém procesu zvolíte verzi "Samoinstalační balíček". Pokud se nechcete zabývat instalací svépomocí, systém Vám nainstalujeme v základní nebo rozšířené verzi (naleznete v objednávkovém procesu).

S nákupem přes online shop navíc získáváte v případě nespokojenosti 30 denní garanci vrácení peněz a prodlouženou záruční lhůtu na 36 měsíců.

DŮLEŽITÉ

Pokud potřebujete objednat větší velikost licence nebo více snímačů, objednávku realizujte pomocí ONLINE KONFIGURÁTORU.

  • AUTOMATICKÝ EXPORT DO MZDOVÝCH SW

  • ČASOVÉ SLOŽKY DOCHÁZKY

    Software Aktion CLOUD obsahuje časové mzdové složky, do kterých se eviduje čas zaměstnance podle pravidel docházkového předpisu. Zaměstnanec může označovat začátek a konec času dané složky přímo na displeji eSmartReaderu a označením kartou či otiskem, pomocí mobilní nebo webové aplikace. Složky se dělí do následujících okruhů:

    Přítomnosti
    Odpracováno (přítomnost na pracovišti)
    Služební cesta
    Pracovní cesta
    Práce z domova
    Nepřítomnosti
    Lékař
    Nemoc
    Dovolená
    Náhradní volno
    Neplacené volno
    Placené volno
    OČR
    Kuřácká pauza
    Přestávky
    Oběd
    Povinná pracovní přestávka
    Bilance
    Fond pracovní doby
    Saldo
    Svátky
    Státní svátek
  • DOCHÁZKOVÉ PŘEDPISY

    Počítání docházky konkrétnímu zaměstnanci probíhá dle zvoleného docházkového předpisu. V systému Aktion CLOUD je nyní 25 docházkových předpisů, kde jsou předefinované typy kalendářů pro jednosměnné i vícesměnné provozy a různé pracovní modely s možností evidence pevné i pružné pracovní doby s různou délkou pracovních fondů. Nabídka předpisů se postupně rozšiřuje.

  • DOCHÁZKA V MOBILU

    Mobilní aplikace slouží jako mobilní klient k docházkovému a přístupovému systému. Usnadňuje evidenci pracovní doby servisním technikům, obchodním zástupcům či jiným pracovníkům v terénu, kde není možné použít běžný docházkový snímač na identifikační kartu. Aplikace umožňuje otevřít vstupní dveře do budovy, pokud si uživatel zapomene vstupní kartu. Očekávané návštěvě lze chytrým telefonem dálkově otevřít dveře či závoru na parkoviště.

  • EVIDENCE PRACOVNÍ DOBY

    Přesné informace o přítomnosti a označené pracovní době zaměstnanců (příchody, odchody, přerušení práce, dovolená, svátek, a další).

  • GRAFICKÉ UPOZORNĚNÍ NA NEPŘÍTOMNOSTI

    Přehledné grafické upozornění na chybu v docházce. V případě, že pracovník neoznačí svoji přítomnost na pracovišti a chybí mu ve výkazu odpracovaný den, je tento stav v měsíčním výkazu docházky barevně odlišen.

  • IMPORT DAT Z PERSONÁLNÍHO SYSTÉMU

    Importovat data lze z většiny personálních systémů CSV souborem. Musí být však dodržen požadovaný formát dat ze vzorového importního souboru.

  • KALENDÁŘE

    Předdefinované kalendáře pro CZ a SK prostředí s přednastavenými dny všech státních svátků.

  • ONLINE PŘEHLED DOCHÁZKY WEBOVÝM PROHLÍŽEČEM

    Evidence docházky za zvolené období pomocí webového rozhraní (počet neodpracovaných hodin, přesčasy, atd.). Zobrazení docházkových údajů na denní, týdenní, měsíční, roční a vlastní úrovni.

  • ONLINE PŘEHLED DOCHÁZKY MOBILNÍ APLIKACÍ

    Evidence docházky za zvolené období pomocí mobilní aplikace (počet neodpracovaných hodin, přesčasy, atd.). Zobrazení docházkových údajů na denní, týdenní, měsíční, roční a vlastní úrovni. Možnost GPS souřadnicí ke každému záznamu.

  • OSOBNÍ VÝKAZ

    Zobrazení osobních docházkových údajů na denní, týdenní, měsíční, roční a vlastní úrovni pomocí webové a mobilní aplikace. Položky je možno uživatelsky nastavit a měnit.

  • PRACOVNÍ CESTY

    Při označení odchodu zaměstnance na pracovní cestu jsou automaticky kalkulovány aktuální platné náhrady podle délky pracovních cest pro 5-12 hod, 12-18 hod nad 18hod. Náhrady jsou evidovány odděleně v samostatném výkaze s možností doplnění místa a účelu cesty.

  • PŘEHLED PRŮCHODŮ NA JEDNOTLIVÝCH SNÍMAČÍCH

    V aplikaci se ukládají záznamy o pohybu osob na konkrétních snímačích. Lze tak zjistit, který zaměstnanec v určitou dobu prošel konkrétními dveřmi.

  • PŘERUŠENÍ PRÁCE

    V systému jsou předdefinovány základní a nejpoužívanější typy přerušení (pracovní cesta, služební cesta, náhradní volno, lékař, kouření, dovolená, práce z domu, neplacené volno, nemoc). Vybraná přerušení lze označovat při odchodu zaměstnance přímo na displeji docházkového snímače. Ostatní přerušení lze doplňovat zpětně do měsíčních výkazů.

  • PŘESČASY

    Sledování přesčasů je kontrolováno na denní bázi formou kladného (případně záporného) salda, sumárně na měsíční bázi s možností rozhodnutí kolik hodin převést do následujícího měsíce, proplatit nebo stornovat.

  • PŘESTÁVKY

    Evidence přestávek probíhá automaticky po 6-ti odpracovaných hodinách.

  • PŘÍPLATKY

    Čas odpracovaný v noci, o víkendu a ve svátek je započítán do složky základních příplatků.

  • PŘÍSTUPOVÁ PRÁVA PRO UŽIVATELE APLIKACE

    Propracovaný systém definice přístupových práv pro práci s docházkovým systémem, možnost omezení editace docházky na vybrané pracovníky, editace a úpravy docházky pouze oprávněnými osobami.

  • PŘÍSTUPOVÁ OPRAVNĚNÍ KE VSTUPU DO BUDOVY A OVLÁDÁNÍ ZAŘÍZENÍ

    V aplikaci lze nastavit oprávnění jednotlivým osobám na konkrétní snímač (dveře, turniket, brána, apod.), rovněž lze definovat, kdo pomocí mobilní aplikace může vzdálené ovládat jakákoliv zařízení (například otevřít dveře, rozsvítit světla, a další).

  • PŘÍTOMNOST ZAMĚSTNANCŮ

    Okamžitý přehled, kdo ze zaměstnanců nebo kolegů je přítomen na pracovišti s doplňkovou informací, na kterém snímači se evidoval (například na centrále, odloučené pobočce, atd.).

  • REPORTY A FILTRY

    Personální, docházková a přístupová data lze filtrovat podle zadaných podmínek a exportovat do běžných souborů - PDF, XLS, RTF, CSV.

  • ROZPOZNÁNÍ SMĚNY AUTOMATICKY

    Inteligentní a automatické přiřazení odpracované směny podle času příchodu - Aktion CLOUD neumožňuje nastavení směn podle předem definovaného kalendáře. Typ směny (ranní, odpolední, noční) je přiřazen automaticky dle času příchodu na pracoviště.

  • SALDO PRACOVNÍ DOBY

    Zpracování salda pracovní doby se získáním údajů o saldu od docházkových snímačů (terminálů).

  • UPRÁVA PŘÍCHODŮ A ODCHODŮ

    Uživatelé, kteří mají oprávnění editovat vlastní docházku nebo vedoucí pracovníci, mohou manuálně upravovat nebo zadávat docházkové záznamy (odchod, příchod, přerušení, čas, apod.). Každá takováto změna je zaznamenána jako ruční zápis s informací, kdo tuto změnu provedl.

  • UZÁVĚRKA DOCHÁZKY

    Jednoduché uzavření docházky zaměstnanců daného měsíce. Po uzávěrce již nelze editovat docházku. Na základě uzávěrky může být proveden export dat do mzdového systému. Uzávěrku lze rušit.

  • VÝPOČTY NÁROKŮ NA STRAVENKY

    Nárok na stravenky se v SW Aktion CLOUD standardně nepočítá, lze však přiobjednat docházkový předpis, u kterého bude výpočet nastaven.

  • ZABLOKOVÁNÍ ZTRACENÉ KARTY

    V případě ztráty identifikátoru (karty, čipu), jej jednoduše v aplikaci zablokujete a nehrozí tak jeho zneužití.

  • ZRUŠENÍ MĚSÍČNÍ UZÁVĚRKY

    Oprávněný uživatel může zrušit měsíční uzávěrku skupin nebo osob, ke kterým má toto právo přiděleno. Slouží k případné nutné úpravě chybných dat zjištěných po uzávěrce.

Pro informace o dalších funkcích nás prosím kontaktujte.

Bezkontaktní cloudový snímač (terminál) eSmartReader ER-310 je určen pro evidenci docházky a řízení přístupu. Disponuje dotykovým ovládacím displejem a mnoha chytrými funkcemi. Pro správnou funkčnost musí být propojený s cloudovým serverem (musí být připojený k internetu). V případě výpadku internetu snímač uchovává záznamy ve své paměti a oprávnění přístupu vyhodnocuje prostřednictvím uložených bezkontaktních ID. Po obnovení on-line připojení odešle docházková a přístupová data na cloudový server. Díky zcela nové technologii ACTIVE DEVICE lze snímač velmi snadno nainstalovat, stačí ho připojit pouze k internetu. Je vybaven senzorem RFID řady MIFARE / DESFire (13,56 MHz).

ZÁKLADNÍ FUNKCE A VLASTNOSTI

  • Evidence docházky a přítomnosti zaměstnanců
  • Kontrola přístupu a ovládání dveří (zařízení)
  • Automatické odesílání docházkových a přístupových dat na cloudový server
  • Ovládání externích systémů (EZS, osvětlení, apod.)
  • Identifikace osoby bezkontaktní kartou (NFC), čipem, PIN kódem a další
  • Dosah čtení max. 1-7 cm (podle typu použitého média)
  • Připojení druhého snímače a vzdáleného bezpečnostního eRelay pomocí sběrnice eData
  • Nouzový režim - funkční řešení při výpadku internetu
  • Paměť v nouzovém režimu pro 131.070 událostí a 3.120 platných karet
  • Šifrovaný přenos dat AES 256 bitů
  • Snímač je určen pro nepřetržitý provoz 24/7
  • Možnost zálohy napájení v případě výpadku elektrického proudu

TECHNICKÉ PARAMETRY

Typ Cloudový snímač pro evidenci docházky a řízení přístupu
Napájecí napětí 12V DC nebo PoE třída 0
Max. proudový odběr 300 mA
Displej 4.3” TFT, 480x272pix, 16bit, dotykový
Technologie snímače pouze čtení (Read Only)
Formát karet ISO/IEC 14443 A, 14443 B
Integrované relé C/NO/NC
Vstupy Dveřní magnetický kontakt, spínač
Připojení Ethernet 10/100 MBit
Optická signalizace LED (modrá, zelená, červená)
Zvuková signalizace Piezo
Provozní teploty -25°C až +60°C
Rozměry (Š x V x H) 84 x 199,5 x 55 mm
Krytí IP40
Barevné provedení bílé (ES-310/W), černé (ES-310/B)
/ MĚSÍČNĚ
0
EVIDENCE DOCHÁZKY

POČET ZAMĚSTNANCŮ

0
25
50
75100
Zvýhodněná cena 0 Kč měsíčně platí při ročním intervalu plateb. Při měsíčním intervalu plateb platí standardní cena 0 Kč měsíčně.
Pro objednání velikosti licence 25 zaměstnanců využijte tento přednastavený balíček, pro jinou velikost licence přejděte do KONFIGURÁTORU.
Uvedené ceny jsou bez DPH 21%.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

doprava zdarma

technická podpora

samoinstalační verze

30 denní garance vrácení

AKTION NEWSLETTER