Please enable JS

Docházkový systém Aktion pro 25 zaměstnanců

DOCHÁZKA 25


19 890 Kč 812,00 € bez DPH 21 % bez DPH 20 %
24 067 Kč 974,40 € s DPH 21 % s DPH 20 %

Dostupnost: Skladem
Produkt. kód: 1491100303
EAN: 859-1-13-100170-4
Záruka: 36 měsíců

Přednastavený balíček elektronické evidence docházky pro 25 osob. Obsahuje chytrý snímač ES-310 pro evidenci docházky zaměstnanců a kontrolu oprávnění vstupu osob pomocí bezkontaktních identifikátorů, měsíční předplatné cloudové služby s tarifem Evidence docházky 25 a bezkontaktní klíčenku s reklamním potiskem.

ZVOLTE BAREVNOU VARIANTU:


Cloudová služba zahrnuje licenci a software Aktion pro evidenci docházky, automatické zálohování, pravidelné upgrady SW, datové úložiště, archivace záznamů po dobu 24 měsíců, pravidelné aktualizace legislativ a technickou podporu výrobcem systému. Velikost licence lze měnit během využívání služby.

Měsíční předplatné cloudové služby s tarifem Evidence docházky 25 vychází na 588,- Kč bez DPH 21% a roční předplatné na 5880,- Kč bez DPH 21%23.98 € bez DPH 20% a roční předplatné na 239.80 € bez DPH 20%. Předplatné se volí během online objednávky a hradí se až po aktivaci služby (po 30-ti dnech od založení účtu).

Docházkový systém Aktion s tarifem Evidence docházky lze obsluhovat na PC pomocí běžného webového prohlížeče, přerušení pracovní doby lze zadávat hromadně prostřednictvím chytrého snímače, případně tabletovou aplikací na běžném tabletu OS Android, nebo jednotlivě chytrým telefonem (mobilní aplikací) a to včetně GPS lokalizace.

Systém zvládnete bez problému nainstalovat zcela sami, v takovém případě v objednávkovém procesu zvolíte verzi "Samoinstalační balíček". Pokud se nechcete zabývat instalací svépomocí, systém Vám nainstalujeme v základní nebo rozšířené verzi (naleznete v objednávkovém procesu).

S nákupem přes online shop navíc získáváte v případě nespokojenosti 30 denní garanci vrácení peněz a prodlouženou záruční lhůtu na 36 měsíců.

DŮLEŽITÉ

Pokud potřebujete objednat větší velikost licence nebo více snímačů, objednávku realizujte pomocí ONLINE KONFIGURÁTORU.

  • ŽÁDOSTI A SCHVALOVÁNÍ
    Nové

    Žádosti a schvalování nepřítomností, např. dovolené, případně jiných složek docházky. Lze vytvořit tzv. „Pracovní jednotky“, do kterých se přidají zaměstnanci, kteří mohou plánovat své nepřítomnosti dopředu a podávat žádosti ke schválení svým nadřízeným. U složek je možné nastavit, zda se „pouze plánují“, nebo zda současně podléhají schválení vedoucím. Je tedy možné, aby si zaměstnanci naplánovali svoje dovolené dopředu na celý rok s tím, že je může schválit jejich nadřízený. Upozornění o žádosti jsou vedoucím odesílány e-mailem. V systému lze žádat o složky:

    Dovolená (včetně kontroly nároků)
    Sick day (včetně kontroly nároků)
    Lékař
    Náhradní volno
    Neplacené volno
    Placené volno
    Pracovní cesta
    Služební cesta
    Uznání přesčasu
    Zahraniční cesta

  • EXPORT DO MZDOVÝCH SW

  • ČASOVÉ SLOŽKY DOCHÁZKY

    Software Aktion CLOUD obsahuje časové mzdové složky, do kterých se eviduje čas zaměstnance podle pravidel docházkového předpisu. Zaměstnanec může označovat začátek a konec času dané složky přímo na displeji eSmartReaderu a označením kartou či otiskem, pomocí mobilní nebo webové aplikace. Složky se dělí do následujících okruhů:

    Přítomnosti
    Odpracováno (přítomnost na pracovišti)
    Pracovní cesta
    Práce z domova
    Služební cesta
    Zahraniční cesta
    Nepřítomnosti
    Doprovod k lékaři (SK)
    Dovolená
    Karanténa
    Kuřácká pauza
    Lékař
    Náhradní volno
    Nemoc
    Neplacené volno
    OČR
    Placené volno
    Sick day
    Přestávky
    Oběd
    Povinná pracovní přestávka
    Bilance
    Fond pracovní doby
    Saldo
    Svátky
    Státní svátek
  • DOCHÁZKOVÉ PŘEDPISY

    Počítání docházky konkrétnímu zaměstnanci probíhá dle zvoleného docházkového předpisu. V systému Aktion CLOUD je nyní 30 docházkových předpisů, kde jsou předdefinované typy kalendářů pro jednosměnné i vícesměnné provozy a různé pracovní modely s možností evidence pevné i pružné pracovní doby s různou délkou pracovních fondů. Uživatelé si můžou vytvořit také vlastní docházkové předpisy s vlastními pravidly výpočtu docházky.

  • DOCHÁZKA V MOBILU

    Mobilní aplikace slouží jako mobilní klient k docházkovému a přístupovému systému. Usnadňuje evidenci pracovní doby servisním technikům, obchodním zástupcům či jiným pracovníkům v terénu, kde není možné použít běžný docházkový snímač na identifikační kartu a otisk. Aplikace umožňuje otevřít vstupní dveře do budovy, pokud si uživatel zapomene vstupní kartu. Očekávané návštěvě lze chytrým telefonem dálkově otevřít dveře či závoru na parkoviště.

  • EVIDENCE PRACOVNÍ DOBY

    Přesné informace o přítomnosti a označené pracovní době zaměstnanců (příchody, odchody, přerušení práce, dovolená, svátek a další).

  • GRAFICKÉ UPOZORNĚNÍ NA NEPŘÍTOMNOSTI

    Přehledné grafické upozornění na chybu v docházce. V případě, že pracovník neoznačí svoji přítomnost na pracovišti a chybí mu ve výkazu odpracovaný den, je tento stav v měsíčním výkazu docházky viditelně odlišen.

  • IMPORT DAT Z PERSONÁLNÍHO SYSTÉMU

    Importovat data lze z většiny personálních systémů CSV souborem. Musí být však dodržen požadovaný formát dat podle vzorového importního souboru.

  • KALENDÁŘE

    Předdefinované kalendáře pro CZ a SK prostředí s přednastavenými dny všech státních svátků.

  • ONLINE PŘEHLED DOCHÁZKY WEBOVÝM PROHLÍŽEČEM

    Evidence docházky za zvolené období pomocí webového rozhraní (počet neodpracovaných hodin, přesčasy atd.).

  • ONLINE PŘEHLED DOCHÁZKY MOBILNÍ APLIKACÍ

    Evidence docházky za zvolené období pomocí mobilní aplikace (počet neodpracovaných hodin, přesčasy atd.).

  • PRACOVNÍ CESTY

    Při označení odchodu zaměstnance na pracovní cestu jsou automaticky kalkulovány minimální aktuální platné náhrady podle délky pracovních cest pro 5-12 hod, 12-18 hod a nad 18 hod. Náhrady jsou evidovány odděleně v samostatném výkaze s možností doplnění místa, účelu cesty a procentuálně krátit náhrady.

  • PŘEHLED PRŮCHODŮ NA JEDNOTLIVÝCH SNÍMAČÍCH

    V aplikaci se ukládají záznamy o pohybu osob na konkrétních snímačích. Lze tak zjistit, který zaměstnanec v určitou dobu prošel konkrétními dveřmi.

  • PŘERUŠENÍ PRÁCE

    V systému jsou předdefinovány základní a nejpoužívanější typy přerušení (pracovní cesta, služební cesta, náhradní volno, lékař, dovolená, sick day, kouření, práce z domu, neplacené volno, nemoc). Vybraná přerušení lze označovat při odchodu zaměstnance přímo na displeji docházkového snímače. Ostatní přerušení lze doplňovat zpětně do měsíčních výkazů.

  • PŘESČASY

    Sledování přesčasů je kontrolováno na denní bázi formou kladného (případně záporného) salda, sumárně na měsíční bázi s možností rozhodnutí kolik hodin převést do následujícího měsíce, proplatit nebo stornovat.

  • PŘESTÁVKY

    Evidence přestávek probíhá automaticky po 6 odpracovaných hodinách, případně dle nastavení uživatelského docházkového předpisu.

  • PŘÍPLATKY

    Čas odpracovaný v noci, o víkendu a ve svátek je započítán do složky základních příplatků.

  • PŘÍSTUPOVÁ PRÁVA PRO UŽIVATELE APLIKACE

    Propracovaný systém definice přístupových práv pro práci s docházkovým systémem, možnost omezení editace docházky na vybrané pracovníky, editace a úpravy docházky pouze oprávněnými osobami.

  • PŘÍSTUPOVÁ OPRAVNĚNÍ KE VSTUPU DO BUDOVY A OVLÁDÁNÍ ZAŘÍZENÍ

    V aplikaci lze nastavit oprávnění jednotlivým osobám na konkrétní snímač (dveře, turniket, brána apod.), rovněž lze definovat, kdo pomocí mobilní aplikace může vzdáleně ovládat jakákoliv zařízení (například otevřít dveře, rozsvítit světla a další).

  • PŘÍTOMNOST ZAMĚSTNANCŮ

    Okamžitý přehled, kdo ze zaměstnanců nebo kolegů je přítomen na pracovišti s doplňkovou informací, na kterém snímači se evidoval (například na centrále, odloučené pobočce, mobilní aplikací atd.).

  • REPORTY A FILTRY

    Personální, docházková a přístupová data lze filtrovat podle zadaných podmínek a exportovat do běžných souborů - PDF, XLS, RTF, CSV, XML.

  • ROZPOZNÁNÍ SMĚNY AUTOMATICKY

    Inteligentní a automatické přiřazení odpracované směny podle času příchodu - Aktion CLOUD v základní licenci neumožňuje nastavení směn podle předem definovaného kalendáře. Typ směny (ranní, odpolední, noční) je přiřazen automaticky dle času příchodu na pracoviště.

  • SALDO PRACOVNÍ DOBY

    Zpracování salda pracovní doby se získáním údajů o saldu od docházkových snímačů (terminálů).

  • UPRÁVA PŘÍCHODŮ A ODCHODŮ

    Uživatelé, kteří mají oprávnění editovat vlastní docházku nebo vedoucí pracovníci, mohou manuálně upravovat nebo zadávat docházkové záznamy (odchod, příchod, přerušení, čas apod.). Každá takováto změna je zaznamenána jako ruční zápis s informací, kdo tuto změnu provedl.

  • UZÁVĚRKA DOCHÁZKY

    Jednoduché uzavření docházky zaměstnanců daného měsíce. Po uzávěrce již nelze editovat docházku. Na základě uzávěrky může být proveden export dat do mzdového systému. Uzávěrky lze rušit.

  • VÝPOČTY NÁROKŮ NA STRAVENKY

    Nárok na stravenky se v SW Aktion CLOUD standardně nepočítá, lze však zakázkově upravit výpočet stravenky u uživatelských docházkových předpisů.

  • ZABLOKOVÁNÍ ZTRACENÉ KARTY

    V případě ztráty identifikátoru (karty, čipu) jej jednoduše v aplikaci zablokujete a nehrozí tak jeho zneužití.

  • ZRUŠENÍ MĚSÍČNÍ UZÁVĚRKY

    Oprávněný uživatel může zrušit měsíční uzávěrku osob, ke kterým má toto právo přiděleno. Slouží k případné nutné úpravě chybných dat zjištěných po uzávěrce.

Pro informace o dalších funkcích nás prosím kontaktujte.

Bezkontaktní cloudový snímač (terminál) eSmartReader ER-310 je určen pro evidenci docházky a řízení přístupu. Disponuje dotykovým ovládacím displejem a mnoha chytrými funkcemi. Pro správnou funkčnost musí být propojený s cloudovým serverem (musí být připojený k internetu). V případě výpadku internetu snímač uchovává záznamy ve své paměti a oprávnění přístupu vyhodnocuje prostřednictvím uložených bezkontaktních ID. Po obnovení on-line připojení odešle docházková a přístupová data na cloudový server. Díky zcela nové technologii ACTIVE DEVICE lze snímač velmi snadno nainstalovat, stačí ho připojit pouze k internetu. Je vybaven senzorem RFID řady MIFARE / DESFire (13,56 MHz).

ZÁKLADNÍ FUNKCE A VLASTNOSTI

  • Evidence docházky a přítomnosti zaměstnanců
  • Kontrola přístupu a ovládání dveří (zařízení)
  • Automatické odesílání docházkových a přístupových dat na cloudový server
  • Ovládání externích systémů (EZS, osvětlení, apod.)
  • Identifikace osoby bezkontaktní kartou (NFC), čipem, PIN kódem a další
  • Dosah čtení max. 1-7 cm (podle typu použitého média)
  • Připojení druhého snímače a vzdáleného bezpečnostního eRelay pomocí sběrnice eData
  • Nouzový režim - funkční řešení při výpadku internetu
  • Paměť v nouzovém režimu pro 131.070 událostí a 3.120 platných karet
  • Šifrovaný přenos dat AES 256 bitů
  • Snímač je určen pro nepřetržitý provoz 24/7
  • Možnost zálohy napájení v případě výpadku elektrického proudu

TECHNICKÉ PARAMETRY

Typ Cloudový snímač pro evidenci docházky a řízení přístupu
Napájecí napětí 12V DC nebo PoE třída 0
Max. proudový odběr 300 mA
Displej 4.3” TFT, 480x272pix, 16bit, dotykový
Technologie snímače pouze čtení (Read Only)
Formát karet ISO/IEC 14443 A, 14443 B
Integrované relé C/NO/NC
Vstupy Dveřní magnetický kontakt, spínač
Připojení Ethernet 10/100 MBit
Optická signalizace LED (modrá, zelená, červená)
Zvuková signalizace Piezo
Provozní teploty -25°C až +60°C
Rozměry (Š x V x H) 84 x 199,5 x 55 mm
Krytí IP40
Barevné provedení bílé (ES-310/W), černé (ES-310/B)


KONFIGURACE SLUŽBY AKTION CLOUD

ZVOLTE VELIKOST LICENCE A INTERVAL PLATBY
(platební údaje budou zaslány až po 30 dnech od založení účtu, s uhrazením platby dojde k aktivaci na další období, při neuhrazení platby se služba automaticky zruší)
0 / Měsíčně
0 / Měsíčně
EVIDENCE DOCHÁZKY

POČET ZAMĚSTNANCŮ

0
25
50
75
100

Ročně

Platba služby bude jednou ročně

Měsíčně

Platba služby bude jednou měsíčně

0
0
(0)
(0)
Zvýhodněná cena 0měsíčně platí při ročním intervalu plateb. Při měsíčním intervalu plateb platí standardní cena 0měsíčně.
Zvýhodněná cena 0měsíčně platí při ročním intervalu plateb. Při měsíčním intervalu plateb platí standardní cena 0měsíčně.
Pro objednání velikosti licence pro daný počet zaměstnanců využijte tento přednastavený balíček, pro jinou velikost licence přejděte do KONFIGURÁTORU.
Uvedené ceny jsou bez DPH 21 %, platí do 31. března 2024.
Uvedené ceny jsou bez DPH 20 %, platí do 31. března 2024.
S volbou roční platby získáváte slevu ze standardní ceny služby ve výši 17%. Uvedené ceny jsou bez DPH 21 %.
S volbou roční platby získáváte slevu ze standardní ceny služby ve výši 17%. Uvedené ceny jsou bez DPH 20 %.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

technická podpora

samoinstalační verze

30 denní garance vrácení

AKTION NEWSLETTER