Please enable JS

Docházka na webu, tabletu a mobilu pro 25 zaměstnanců

EVIDENCE DOCHÁZKY 25


7 056,-Kč 226,20 5 880,-Kč 226,20 € bez DPH 21 % bez DPH 20 %
8 538,-Kč 328,50 7 115,-Kč 271,44 € s DPH 21 % s DPH 20 %

Roční předplatné cloudové služby s tarifem Evidence docházky pro 25 zaměstnanců. Služba zahrnuje webovou, tabletovou a mobilní aplikaci Aktion. Nyní 30 dní aplikace zcela zdarma!
Po uplynutí bezplatného období lze cloudovou službu předplatit, rozšířit nebo ukončit.


Cloudová služba zahrnuje licenci a software Aktion pro evidenci docházky, automatické zálohování, pravidelné upgrady SW, datové úložiště, archivace záznamů po dobu 24 měsíců, pravidelné aktualizace legislativ a technickou podporu výrobcem systému. Velikost licence lze měnit během využívání služby.

Webová aplikace umožňuje snadnou a intuitivní obsluhu systému, například zadání přístupových práv na jednotlivé snímače, exportovat docházková data do mzdových programů, provést uzávěrku dat na konci měsíce, zablokovat ztracené zaměstnanecké karty a další řadu běžných funkcí docházkového a přístupového systému.

Tabletová aplikace je určena k hromadné evidenci docházky na tabletu s operačním systémem Android. Tabletová aplikace tak z části nahrazuje funkce docházkového snímače pro registraci jednotlivých přerušení pracovní doby všech zaměstnanců.

Mobilní aplikace určená pro chytrý telefon slouží k osobní evidenci docházky každého zaměstnance. Pro zvýšení kontroly správnosti záznamu je ke každému přiřazena GPS lokalizace, respektive přesné místo, kde byl záznam pořízen.

DŮLEŽITÉ

Pokud potřebujete objednat větší velikost licence, objednávku realizujte pomocí ONLINE KONFIGURÁTORU.

  • AUTOMATICKÝ EXPORT DO MZDOVÝCH SW

  • ČASOVÉ SLOŽKY DOCHÁZKY

    Software Aktion CLOUD obsahuje časové mzdové složky, do kterých se eviduje čas zaměstnance podle pravidel docházkového předpisu. Zaměstnanec může označovat začátek a konec času dané složky přímo na displeji eSmartReaderu a označením kartou či otiskem, pomocí mobilní nebo webové aplikace. Složky se dělí do následujících okruhů:

    Přítomnosti
    Odpracováno (přítomnost na pracovišti)
    Služební cesta
    Pracovní cesta
    Práce z domova
    Nepřítomnosti
    Lékař
    Nemoc
    Dovolená
    Náhradní volno
    Neplacené volno
    Placené volno
    OČR
    Kuřácká pauza
    Přestávky
    Oběd
    Povinná pracovní přestávka
    Bilance
    Fond pracovní doby
    Saldo
    Svátky
    Státní svátek
  • DOCHÁZKOVÉ PŘEDPISY

    Počítání docházky konkrétnímu zaměstnanci probíhá dle zvoleného docházkového předpisu. V systému Aktion CLOUD je nyní 25 docházkových předpisů, kde jsou předefinované typy kalendářů pro jednosměnné i vícesměnné provozy a různé pracovní modely s možností evidence pevné i pružné pracovní doby s různou délkou pracovních fondů. Nabídka předpisů se postupně rozšiřuje.

  • DOCHÁZKA V MOBILU

    Mobilní aplikace slouží jako mobilní klient k docházkovému a přístupovému systému. Usnadňuje evidenci pracovní doby servisním technikům, obchodním zástupcům či jiným pracovníkům v terénu, kde není možné použít běžný docházkový snímač na identifikační kartu. Aplikace umožňuje otevřít vstupní dveře do budovy, pokud si uživatel zapomene vstupní kartu. Očekávané návštěvě lze chytrým telefonem dálkově otevřít dveře či závoru na parkoviště.

  • EVIDENCE PRACOVNÍ DOBY

    Přesné informace o přítomnosti a označené pracovní době zaměstnanců (příchody, odchody, přerušení práce, dovolená, svátek, a další).

  • GRAFICKÉ UPOZORNĚNÍ NA NEPŘÍTOMNOSTI

    Přehledné grafické upozornění na chybu v docházce. V případě, že pracovník neoznačí svoji přítomnost na pracovišti a chybí mu ve výkazu odpracovaný den, je tento stav v měsíčním výkazu docházky barevně odlišen.

  • IMPORT DAT Z PERSONÁLNÍHO SYSTÉMU

    Importovat data lze z většiny personálních systémů CSV souborem. Musí být však dodržen požadovaný formát dat ze vzorového importního souboru.

  • KALENDÁŘE

    Předdefinované kalendáře pro CZ a SK prostředí s přednastavenými dny všech státních svátků.

  • ONLINE PŘEHLED DOCHÁZKY WEBOVÝM PROHLÍŽEČEM

    Evidence docházky za zvolené období pomocí webového rozhraní (počet neodpracovaných hodin, přesčasy, atd.). Zobrazení docházkových údajů na denní, týdenní, měsíční, roční a vlastní úrovni.

  • ONLINE PŘEHLED DOCHÁZKY MOBILNÍ APLIKACÍ

    Evidence docházky za zvolené období pomocí mobilní aplikace (počet neodpracovaných hodin, přesčasy, atd.). Zobrazení docházkových údajů na denní, týdenní, měsíční, roční a vlastní úrovni. Možnost GPS souřadnicí ke každému záznamu.

  • OSOBNÍ VÝKAZ

    Zobrazení osobních docházkových údajů na denní, týdenní, měsíční, roční a vlastní úrovni pomocí webové a mobilní aplikace. Položky je možno uživatelsky nastavit a měnit.

  • PRACOVNÍ CESTY

    Při označení odchodu zaměstnance na pracovní cestu jsou automaticky kalkulovány aktuální platné náhrady podle délky pracovních cest pro 5-12 hod, 12-18 hod nad 18hod. Náhrady jsou evidovány odděleně v samostatném výkaze s možností doplnění místa a účelu cesty.

  • PŘEHLED PRŮCHODŮ NA JEDNOTLIVÝCH SNÍMAČÍCH

    V aplikaci se ukládají záznamy o pohybu osob na konkrétních snímačích. Lze tak zjistit, který zaměstnanec v určitou dobu prošel konkrétními dveřmi.

  • PŘERUŠENÍ PRÁCE

    V systému jsou předdefinovány základní a nejpoužívanější typy přerušení (pracovní cesta, služební cesta, náhradní volno, lékař, kouření, dovolená, práce z domu, neplacené volno, nemoc). Vybraná přerušení lze označovat při odchodu zaměstnance přímo na displeji docházkového snímače. Ostatní přerušení lze doplňovat zpětně do měsíčních výkazů.

  • PŘESČASY

    Sledování přesčasů je kontrolováno na denní bázi formou kladného (případně záporného) salda, sumárně na měsíční bázi s možností rozhodnutí kolik hodin převést do následujícího měsíce, proplatit nebo stornovat.

  • PŘESTÁVKY

    Evidence přestávek probíhá automaticky po 6-ti odpracovaných hodinách.

  • PŘÍPLATKY

    Čas odpracovaný v noci, o víkendu a ve svátek je započítán do složky základních příplatků.

  • PŘÍSTUPOVÁ PRÁVA PRO UŽIVATELE APLIKACE

    Propracovaný systém definice přístupových práv pro práci s docházkovým systémem, možnost omezení editace docházky na vybrané pracovníky, editace a úpravy docházky pouze oprávněnými osobami.

  • PŘÍSTUPOVÁ OPRAVNĚNÍ KE VSTUPU DO BUDOVY A OVLÁDÁNÍ ZAŘÍZENÍ

    V aplikaci lze nastavit oprávnění jednotlivým osobám na konkrétní snímač (dveře, turniket, brána, apod.), rovněž lze definovat, kdo pomocí mobilní aplikace může vzdálené ovládat jakákoliv zařízení (například otevřít dveře, rozsvítit světla, a další).

  • PŘÍTOMNOST ZAMĚSTNANCŮ

    Okamžitý přehled, kdo ze zaměstnanců nebo kolegů je přítomen na pracovišti s doplňkovou informací, na kterém snímači se evidoval (například na centrále, odloučené pobočce, atd.).

  • REPORTY A FILTRY

    Personální, docházková a přístupová data lze filtrovat podle zadaných podmínek a exportovat do běžných souborů - PDF, XLS, RTF, CSV.

  • ROZPOZNÁNÍ SMĚNY AUTOMATICKY

    Inteligentní a automatické přiřazení odpracované směny podle času příchodu - Aktion CLOUD neumožňuje nastavení směn podle předem definovaného kalendáře. Typ směny (ranní, odpolední, noční) je přiřazen automaticky dle času příchodu na pracoviště.

  • SALDO PRACOVNÍ DOBY

    Zpracování salda pracovní doby se získáním údajů o saldu od docházkových snímačů (terminálů).

  • UPRÁVA PŘÍCHODŮ A ODCHODŮ

    Uživatelé, kteří mají oprávnění editovat vlastní docházku nebo vedoucí pracovníci, mohou manuálně upravovat nebo zadávat docházkové záznamy (odchod, příchod, přerušení, čas, apod.). Každá takováto změna je zaznamenána jako ruční zápis s informací, kdo tuto změnu provedl.

  • UZÁVĚRKA DOCHÁZKY

    Jednoduché uzavření docházky zaměstnanců daného měsíce. Po uzávěrce již nelze editovat docházku. Na základě uzávěrky může být proveden export dat do mzdového systému. Uzávěrku lze rušit.

  • VÝPOČTY NÁROKŮ NA STRAVENKY

    Nárok na stravenky se v SW Aktion CLOUD standardně nepočítá, lze však přiobjednat docházkový předpis, u kterého bude výpočet nastaven.

  • ZABLOKOVÁNÍ ZTRACENÉ KARTY

    V případě ztráty identifikátoru (karty, čipu), jej jednoduše v aplikaci zablokujete a nehrozí tak jeho zneužití.

  • ZRUŠENÍ MĚSÍČNÍ UZÁVĚRKY

    Oprávněný uživatel může zrušit měsíční uzávěrku skupin nebo osob, ke kterým má toto právo přiděleno. Slouží k případné nutné úpravě chybných dat zjištěných po uzávěrce.

Pro informace o dalších funkcích nás prosím kontaktujte.


KONFIGURACE SLUŽBY AKTION CLOUD

ZVOLTE VELIKOST LICENCE A INTERVAL PLATBY
(platební údaje budou zaslány až po 30 dnech od založení účtu, s uhrazením platby dojde k aktivaci na další období, při neuhrazení platby se služba automaticky zruší)
0,-Kč / Měsíčně
0 / Měsíčně
EVIDENCE DOCHÁZKY

POČET ZAMĚSTNANCŮ

0
25
50
75
100

Ročně

Platba služby bude jednou ročně

Měsíčně

Platba služby bude jednou měsíčně

0,-Kč
0
(0,-Kč)
(0)
Zvýhodněná cena 0 ,-Kč měsíčně platí při ročním intervalu plateb. Při měsíčním intervalu plateb platí standardní cena 0 ,-Kč měsíčně.
Zvýhodněná cena 0měsíčně platí při ročním intervalu plateb. Při měsíčním intervalu plateb platí standardní cena 0měsíčně.
Pro objednání velikosti licence 25 zaměstnanců využijte tento přednastavený balíček, pro jinou velikost licence přejděte do KONFIGURÁTORU.
Uvedené ceny jsou bez DPH 21 %.
Uvedené ceny jsou bez DPH 20 %.
S volbou roční platby získáváte slevu ze standardní ceny služby ve výši 17%. Uvedené ceny jsou bez DPH 21 %.
S volbou roční platby získáváte slevu ze standardní ceny služby ve výši 17%. Uvedené ceny jsou bez DPH 20 %.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

doprava zdarma

technická podpora

samoinstalační verze

30 denní garance vrácení

AKTION NEWSLETTER